• Winda schodowa 1
  • Winda schodowa 2
  • Winda schodowa 3
  • Winda schodowa 4
  • Winda schodowa 5

Firma DomLift świadczy usługi serwisowe i konserwacyjne do wszystkich oferowanych przez nas  krzesełek schodowych, wind schodowych Flow 2, HomeGlide, HomeGlide Extra. Wiemy, jak ważny jest dla Państwa serwis dlatego uruchomiliśmy następujące usługi :

 

Pomoc techniczna – tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)

Informacje dotyczące obsługi urządzeń i problemów z bieżącą eksploatacją.

Zgłaszanie usterek -  tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)

Usługa naprawy będzie realizowana w ciągu 48 h. od daty otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub za pomoca formularza (po prawej stronie) 


Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne
- tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)

Przeglądy i kontrole w zalecanych przez producenta terminach są niezbędnym warunkiem bezpieczeństwa i niezawodności działania. Konserwacja – Oferujemy szczegółowe przeglądy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne dla wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. 

 

 

 

facebook_page_plugin