Firma DomLift świadczy usługi serwisowe i konserwacyjne do wszystkich oferowanych przez nas krzesełek schodowych, wind schodowych Flow 2, HomeGlide, HomeGlide Extra. Wiemy, jak ważny jest dla Państwa serwis dlatego uruchomiliśmy następujące usługi :
Pomoc techniczna – tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)
Informacje dotyczące obsługi urządzeń i problemów z bieżącą eksploatacją.
Zgłaszanie usterek - tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)
Usługa naprawy będzie realizowana w ciągu 48 h. od daty otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub za pomoca formularza (po prawej stronie)
Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne - tel. +48 785 909 707, +48 508 548 008 (w godzinach od 8.00 do 16.00)
Przeglądy i kontrole w zalecanych przez producenta terminach są niezbędnym warunkiem bezpieczeństwa i niezawodności działania. Konserwacja – Oferujemy szczegółowe przeglądy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne dla wszystkich oferowanych przez nas urządzeń.